Saturday, September 12, 2009

49. Bertukar

Mulai 1.10.2009 aku diarahkan bertukar ke pejabat cawangan Shah Alam. Dalam hati ada dua perkara, suka dan musykil. Suka kerana setelah 11 tahun di sini, akhirnya aku dapat keluar dari kepompong yang sudah lama di huni. Musykil pula dengan tahap tekanan yang bakal diterima di pejabat baru. Namun, kekuatan semangat di terima setelah menerima panggilan telefon dari penyelia di sana yang menginginkan aku memasuki unitnya. Sekurang kurangnya aku dah tahu siapa penyelia aku dan aku biasa bekerja bersamanya yang penuh humor.

2 comments:

  1. salam...
    selamat bertugas d tempat baru. ambo ntah bila dapat dekat sikit dgn tanah tumpah darah dan bonda tercinta.

    ReplyDelete
  2. Moga terus diberikan kekuatan untuk menghadapi hidup yang penuh dugaan dan cabaran ini..INSYALLAH...Tq singgah blog ambo..

    ReplyDelete